Elina-Tisdag

Idag hade vi 20 minuters sovmorgon för vi hade tema dag före lunch. Vi träffades på erikslid backen halv 9 sen delades vi in i 10 grupper. 8C och 8D och sen 2 6or. Vet inte vilka det var. Men vi gick på olika stationer i skogen man skulle göra ''tävlingar'' asså man skulle tävla tillsammans inom gruppen och försöka få bäst av alla grupper. Min grupp sög då såklart:D

Efter skolan for jag hem och fick höra av stina att viktor opererat blindtarmen och ligger på lassa. Operationen hade gått bra men han mår rätt dåligt just nu. Så efter maten någon gång ska jag och erik fara och hälsa på :D
Sen efter besöket blir det att plugga. Har mycke jag ska vara klar med i veckan...

ska skriva en No uppgift nu så hoj!


hittade en gullig bild på nils och erik! hahaha...:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0