Johanna- känslorna inom mig

Jag håller dom inne, varenda dag,
Under tiden kan jag känna, hjärtats hårda slag.
Ibland är det skönt, att låta dom rinna,
För innerst inne, vet jag att du kommer vinna.
En kamp som du, är stark nog att klara av,
Men ibland känns det som, om du är dens slav.
Jag bär en mask, som ingen kan se,
Det är den som hjälper, mig att le.
Att klara sig genom dagen, är inte lätt.
Men det kan bara göras, på ett enda sätt.
Sätt på masken, och allt verkar bra.
Det är det jag gör, varenda dag.

mamma, jag älskar dig!♥

Kommentarer
POSTAT AV: sandra

Johanna, jag finns ALLTID här för dig! det ska du veta.♥

2010-05-12 @ 23:21:46
BLOGG: http://sandraalundgren.blogg.se/
POSTAT AV: elvira

<3

2010-05-13 @ 10:19:57
POSTAT AV: paj

Helt sjukt bra skrivet!

2010-05-13 @ 10:48:49

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0